2019-01-28Profesinis mokymas,Visos temosSOCIALINĖ DIMENSIJA
Profesinis mokymas – nauda tik darbdaviams?
Profesinį mokymą įprasta vertinti pagal tai, kiek jis atitinka darbo rinkos poreikius, konkrečiau – pagal absolventų užimtumo rodiklius. Tačiau tai – tik viena medalio pusė. Iš tiesų profesinis…
2019-01-28Švietimas,Profesinis mokymas,Visos temosRINKOS POREIKIAI
G. Kvietkauskas: pokyčiai profesinio mokymo politikoje – tik pirmosios kregždės
Profesinis mokymas ilgą laiką buvo švietimo sistemos paribiuose. Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos (LINPRA) viceprezidentas Gintautas Kvietkauskas pastebi, kad profesinis mokymas – turbūt…
2019-01-28Švietimas,Profesinis mokymas,Visos temosATEITIS,RINKOS POREIKIAI
Naujos kartos profesinis mokymas Lietuvoje: koks jis?
Ar įmanoma Lietuvos profesinio mokymo sistemą įgalinti pakankamai greitai ir lanksčiai reaguoti į išorinius veiksnius? Koks vaidmuo ir atsakomybės tenka darbdaviui, visuomenės atstovui ar mokymo…
2019-01-28Švietimas,Profesinis mokymas,Visos temosRINKOS POREIKIAI
L. Kadys: ateities profesinio mokymo mantra – rinkos poreikių atliepimas, kokybė ir prieinamumas
Šimtaprocentinio kompetencijų pasiūlos ir paklausos balanso pasiekti neįmanoma, tačiau, vienareikšmiškai, turime dėti pastangas, artėjant link to. O prognozuoti, kokių darbų reikės 2030 m., galime…
2019-01-28Švietimas,Profesinis mokymas,Visos temosSOCIALINĖ DIMENSIJA
B. Gruževskis: siekiamybė yra ne pati profesija, o žmogaus gerovė
Vienas paprastai pasakomas, bet nelengvai padaromas dalykas – investavimas dabar į ateitį. Visgi, pirmiausia, kad žinotume, į ką investuoti, reikia žinoti, kur link norime judėti. Pasak Lietuvos…
2019-01-28Švietimas,Pedagogų prognozavimas,Visos temos
V. Bačkiūtė: lūkesčiai pedagogams išaugo, todėl turime permąstyti jų rengimą
Žmogiškojo kapitalo valdymas ir planavimas švietimo sistemoje yra sudėtingas, bet labai svarbus viešojo administravimo uždavinys. Disbalansas tarp pedagogų pasiūlos ir paklausos paliečia daugelio…