Funkcijos
- Užtikrinti Centro informacijos, duomenų ir dokumentų valdymą ir efektyvų dokumentų valdymo proceso įgyvendinimą.
- Administruoti Centro dokumentus dokumentų valdymo sistemoje arba prireikus koordinuoti dokumentų administravimą.
- Užtikrinti Centro archyvinių sistemų ir archyvinių dokumentų ir bylų tvarkymą, saugojimą, apskaitą ir naudojimą.
- Užtikrinti Centro rengiamų dokumentų ir viešai pateikiamos informacijos atitiktį bendrinės lietuvių kalbos normoms ir profesinės leksikos reikalavimams.
- Koordinuoti Centro struktūrinių padalinių darbą informacijos ir dokumentų perdavimo srityje, užtikrinant efektyvų ir racionalų jų darbą.
- Užtikrinti tvarkomų asmens duomenų, kitos jam pateiktos konfidencialios informacijos apsaugą.
Specialieji reikalavimai
- Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija.
- Turėti ne mažiau kaip 2 metų dokumentų valdymo ir administravimo patirties.
- Mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių arba prancūzų) ne žemesniu kaip B1 lygiu.