Praleisti meniu

Patarėjas/ -a

    Funkcijos  

    • Užtikrinti Centro informacijos, duomenų ir dokumentų valdymą ir efektyvų dokumentų valdymo proceso įgyvendinimą. 
    • Administruoti Centro dokumentus dokumentų valdymo sistemoje arba prireikus koordinuoti dokumentų administravimą. 
    • Užtikrinti Centro archyvinių sistemų ir archyvinių dokumentų ir bylų tvarkymą, saugojimą, apskaitą ir naudojimą. 
    • Užtikrinti Centro rengiamų dokumentų ir viešai pateikiamos informacijos atitiktį bendrinės lietuvių kalbos normoms ir profesinės leksikos reikalavimams. 
    • Koordinuoti Centro struktūrinių padalinių darbą informacijos ir dokumentų perdavimo srityje, užtikrinant efektyvų ir racionalų jų darbą. 
    • Užtikrinti tvarkomų asmens duomenų, kitos jam pateiktos konfidencialios informacijos apsaugą.

     Specialieji reikalavimai 

    • Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija. 
    • Turėti ne mažiau kaip 2 metų dokumentų valdymo ir administravimo patirties. 
    • Mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių arba prancūzų) ne žemesniu kaip B1 lygiu.

    Šioje svetainėje naudojami slapukai

    Slapukai padeda užtikrinti, kad jūs gaunate geriausią patirtį naudojantis mūsų svetaine. Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite mūsų slapukų politiką.